fredag 12 augusti 2011

Giraff till mitt djungeltema

Hej alla glada!
Nu har jag pysslar i flera dagar, 4 dagar bestämt, för att göra denna fina, ätbara tårtdekoration. En giraff till mitt djungeltema som jag tänkte göra. Det tog fyra dagar eftersom vissa saker behöver torka innan jag kan fortsätta och även för att den enda tid jag har att pyssla är på kvällarna, men nu är den klar och jag är supernöjd!
Håll utkik efter fler djur, tårtor och annat ljuvligt sött
Rosen som ligger brevid giraffen är också ätbar och det är nog en av de första sakerna som en tårtintresserad person provar att göra. Det är väldigt enkelt att göra en ros och den blir väldigt fin, även för nybörjare.
KAMERAN är kass, inga bra bilder men det får duga, tillsvidare...
Giraffen håller i en härlig liten muffins



Svansen var super-pillrig att fixa

2 kommentarer:

  1. Mona, så duktig du är! Giraffen är ju verkligen hur söt som helst!! Blir roligt att följa dig framöver =) Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack! Jag blev jätte nöjd med den, snart kommer det en till. Kram kram

    SvaraRadera