torsdag 28 juli 2011

Tänkte dela med mig!

Hej alla glada.
Detta är nytt för mig. Jag har aldrig tidigare haft en blogg men tänkte att bättre sent än aldrig och gjorde slag i saken och började här. Den kommer mest handla om mina främsta intressen som är att baka, tårtdekorering och laga go mat och innehålla bl.a recept, bilder, mat prat, tårtor, dekorationer, kakor m.m.
Min kamera är ganska kass så det blir inga toppen bilder men vi får nöja oss med det tills jag skaffat en bättre.

Jag hoppas att många kommer blir intresserade och kanske har ni bloggar eller hemsidor som jag kan kolla in och bli inspirerade av.
Ha en super trevlig dag så hörs vi snart igen.

Tårtan här under gjorde jag till min dotter på hennes skolavslutning.  Det är inget speciellt spännande i, bara mazankräm och jordgubbar i två lager men gästerna var nöjda. Locket är marsipan eftersom min dotter inte tycker om sockerpasta och blomman är gjord på min egen hemmagjorda flowerpaste. Kristyr till stjälken och knapparna på sidorna är också flowerpaste.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar